کد خبر : 41099
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 22:45

ورود آلمان به خط میانجیگری میان حماس و رژیم صهیونیستی

ورود آلمان به خط میانجیگری میان حماس و رژیم صهیونیستی

یک رسانه عرب زبان از ورود آلمان به خط میانجیگری میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی حماس و اجرای تبادل اسرا میان آنها خبر داد.  روزنامه “الاخبار” اعلام کرد که یک میانجیگر آلمانی وارد خط میانجیگری میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس شده است تا با نزدیک کردن دیدگاه‌های دو طرف به پرونده تبادل

ورود آلمان به خط میانجیگری میان حماس و رژیم صهیونیستی

یک رسانه عرب زبان از ورود آلمان به خط میانجیگری میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی حماس و اجرای تبادل اسرا میان آنها خبر داد.

 روزنامه “الاخبار” اعلام کرد که یک میانجیگر آلمانی وارد خط میانجیگری میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس شده است تا با نزدیک کردن دیدگاه‌های دو طرف به پرونده تبادل اسرا میان آنها خاتمه دهد.

“الاخبار” نام این میانجیگر آلمانی را فاش نکرد و در این باره گزارش داد؛ این تحرک آلمان همزمان با سفر انگلا مرکل، صدراعظم این کشور به اراضی اشغالی و دیدار او با مقامات رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

الاخبار به نقل از یک منبع در جنبش حماس نوشت: حماس با تمامی میانجی‌هایی که درباره پرونده اسرا با آن ارتباط برقرار می‌کنند، از جمله آلمانی‌ها تعامل می‌کند و راه‌های ارتباطی با برلین در این زمینه باز است.

این منبع گفت که آلمانی‌ها به خواست خودشان اقدام به میانجیگری نکرده‌اند و این خواسته اسرائیلی‌ها بوده است.

طبق نوشته الاخبار؛ حماس تمامی میانجیگران از جمله آلمان را در جریان موضع گذشته و فعلی خود در قبال پرونده تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی و اتمام مرحله‌ای و یا یکباره آن قرار داده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید رپورتاژ آگهی

رله پیلز

روتاری انکودر

آموزش تصويري چسباندن زيرنويس

رپورتاژ رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح