کد خبر : 53573
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 22:43

هشدار عراق درباره هرگونه توهین‌ به ارتش در فضای مجازی

هشدار عراق درباره هرگونه توهین‌ به ارتش در فضای مجازی

دستگاه اطلاعات نظامی عراق با تاکید بر اینکه ارتش این کشور خط قرمز بوده و هرگز اجازه تعرض در حق آن را نخواهد داد، تمامی کسانی را که در شبکه‌های اجتماعی به ارتش و فرماندهان آن اهانت می‌کنند، تهدید کرد.  به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، مدیریت دستگاه اطلاعات نظامی عراق در

هشدار عراق درباره هرگونه توهین‌ به ارتش در فضای مجازی

دستگاه اطلاعات نظامی عراق با تاکید بر اینکه ارتش این کشور خط قرمز بوده و هرگز اجازه تعرض در حق آن را نخواهد داد، تمامی کسانی را که در شبکه‌های اجتماعی به ارتش و فرماندهان آن اهانت می‌کنند، تهدید کرد.

 به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، مدیریت دستگاه اطلاعات نظامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: برخی افراد وابسته به ارتش عراق با طرح اتهام‌هایی خارج از چارچوب و انضباط نظامی در شبکه‌های اجتماعی، ارتش و فرماندهان خود را بدنام کردند و این امر موجب شکل‌گیری نگرش منفی درباره ارتش برای شهروندان شد.

طبق این بیانیه، تعدد موارد اتهام‌زنی‌های دروغین نقش بسزایی در تضعیف روحیه نیروهای ارتش داشته و این مساله به  نفع دشمنان کشور است.

همچنین در این بیانیه تاکید شد: ارتش خط قرمزی است که به هیچ کسی اجازه نخواهیم داد از آن عبور کرده و یا به آن اهانت کند.

در ادامه بیانیه یاد شده آمده است: تمامی افراد وابسته‌ای که به ارتش عراق و فرماندهان آن اهانت کرده و یا می‌کنند، بازداشت شده و برای دریافت مجازات عادلانه خود به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید رپورتاژ آگهی

رله پیلز

روتاری انکودر

آموزش تصويري چسباندن زيرنويس

رپورتاژ رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح