کد خبر : 339
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 - 15:07

خسارت ۲۰ میلیارد تومانی سیل تابستانی به راه‌های قزوین

خسارت ۲۰ میلیارد تومانی سیل تابستانی به راه‌های قزوین

عکس: آرشیو   مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: سیل روز دوشنبه ۱۱ مرداد ۲۰ میلیارد تومان به ابنیه فنی و راه‌های این استان خسارت وارد کرد. جواد حق‌لطفی با اعلام اینکه سیل روز دوشنبه ۲۰ میلیارد تومان به ابنیه فنی و راه‌های این استان خسارت وارد کرده است، اظهار کرد: این میزان

خسارت ۲۰ میلیارد تومانی سیل تابستانی به راه‌های قزوین
عکس: آرشیو

  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: سیل روز دوشنبه ۱۱ مرداد ۲۰ میلیارد تومان به ابنیه فنی و راه‌های این استان خسارت وارد کرد.

جواد حق‌لطفی با اعلام اینکه سیل روز دوشنبه ۲۰ میلیارد تومان به ابنیه فنی و راه‌های این استان خسارت وارد کرده است، اظهار کرد: این میزان خسارت به پل‌ها، ابنیه فنی و راه‌های بخش‌های مرکزی و آبگرم شهرستان آوج و الموت شرقی و غربی وارد شده است.
وی اضافه کرد: راهداران استان از عصر روز گذشته تاکنون با تمامی توان و امکانات و تجهیزات در مناطق سیل‌زده استقرار یافته و در حال انجام فعالیت هستند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر ۹۰ راهدار در قالب ۹ تیم عملیاتی به همراه ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات مشغول هدایت و بازگشایی و پاک‌سازی ریزش‌های ناشی از سیل در مناطق سیل‌زده استان هستند.
بنابراعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، حق‌لطفی اظهار امیدواری کرد با تلاش شبانه‌روزی راهداران و تخصیص به موقع اعتبارات موردنیاز برای بازسازی خسارات به وجود آمده شاهد تسریع در بازسازی و زدودن اثرات ناشی از سیل باشیم.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید رپورتاژ آگهی

رله پیلز

روتاری انکودر

آموزش تصويري چسباندن زيرنويس

رپورتاژ رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح