کد خبر : 208177
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 14:16

حکم اعدام ۲ ‌تن از عاملان حمله به حرم شاهچراغ در دیوان عالی تأیید شد‌/ حکم بزودی اجرا می‌شود

حکم اعدام ۲ ‌تن از عاملان حمله به حرم شاهچراغ در دیوان عالی تأیید شد‌/ حکم بزودی اجرا می‌شود

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه از ابتدای آغاز محاکمه عوامل این حمله تروریستی، مردم شیراز و سایر اقصی نقاط کشور خواستار اشد مجازات تروریست‌ها بودند، گفت: روند رسیدگی دقیق به پرونده متهمین در مرحله دادسرا و دادگاه با دقت و رعایت دقیق موازین قانونی و حضور وکلای قانونی متهمین

حکم اعدام ۲ ‌تن از عاملان حمله به حرم شاهچراغ در دیوان عالی تأیید شد‌/ حکم بزودی اجرا می‌شود

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه از ابتدای آغاز محاکمه عوامل این حمله تروریستی، مردم شیراز و سایر اقصی نقاط کشور خواستار اشد مجازات تروریست‌ها بودند، گفت: روند رسیدگی دقیق به پرونده متهمین در مرحله دادسرا و دادگاه با دقت و رعایت دقیق موازین قانونی و حضور وکلای قانونی متهمین انجام شد و حکم اولیه مجازات اعدام این متهمین در روز‌های پایانی سال گذشته صادر شد.

وی با بیان اینکه رای صادره در دادگاه انقلاب اسلامی شیراز پس از اعتراض وکلای متهمین دیوان عالی کشور رسیدگی شد، افزود: پس از رسیدگی مجدد به این پرونده در مرجع عالی قضایی کشور رأی اولیه اعدام دو تن از تروریست‌ها که نقش مستقیمی در طراحی حمله و پشتیبانی از عامل اصلی ترور داشتند در دیوان عالی کشور نیز تأیید شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: دادگستری فارس از ابتدای این حادثه تلخ رسیدگی سریع، دقیق و قانونی را در دستور کار خود قرار داد که طی شدن تمام مراحل قانونی این حکم به زودی اجرا خواهد شد.

حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در مغرب ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ منجر به شهادت ۱۳ تن و زخمی شدن ۲۵ تن از خادمان و زائران حرم احمدی شد و عامل اصلی حمله در درگیری با نیرو‌های انتظامی و امنیتی کشته شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید رپورتاژ آگهی

رله پیلز

روتاری انکودر

آموزش تصويري چسباندن زيرنويس

رپورتاژ رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح