کد خبر : 204469
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آبان 1401 - 10:28

الگوریتم بیگ ددی یا به روز رسانی Big Daddy چیست؟

الگوریتم بیگ ددی یا به روز رسانی Big Daddy چیست؟

به روز رسانی الگوریتم بیگ ددی به عنوان یک ارتقاء زیرساخت قابل توجه در نظر گرفته شد. با وجود اینکه این به‌روزرسانی در سال ۲۰۰۵ آغاز شد، اما تا مارس ۲۰۰۶ تکمیل نشد. تمرکز این تغییر بر متعارف سازی URL و تغییر مسیرها بود.   بیگ ددی هنوز برای راه اندازی برنامه ریزی شده است؟

به روز رسانی الگوریتم بیگ ددی به عنوان یک ارتقاء زیرساخت قابل توجه در نظر گرفته شد. با وجود اینکه این به‌روزرسانی در سال ۲۰۰۵ آغاز شد، اما تا مارس ۲۰۰۶ تکمیل نشد. تمرکز این تغییر بر متعارف سازی URL و تغییر مسیرها بود.

 

بیگ ددی هنوز برای راه اندازی برنامه ریزی شده است؟

 

البته. افراد باهوش روی این تغییر کار می کنند و بهترین راه را برای انجام آن پیدا می کنند. به یاد داشته باشید: بیگ ددی چیزی بیش از یک فشار داده یا تغییر الگوریتم است. نیاز به زیرساخت های جدید دارد. این را به عنوان تضمین تلقی نکنید، اما هر ۱۰ روز یا بیشتر، یک مرکز داده جدید باید به بیگ ددی منتقل شود. یک بار دیگر آن را به عنوان یک قانون کلی در نظر بگیرید.

 

چگونه Bigdaddy نام خود را به دست آورد؟

Bigdaddy نام خود را از یک جلسه پرسش و پاسخ یک ساعته که یک روز صبح در Pubcon برگزار شد به دست آورد. پس از پایان جلسه، گروهی از شرکت کنندگان از دور بعدی ارائه ها صرف نظر کردند تا گفتگوی خود را در اتاق ناهار ادامه دهند. آنها می دانستند که برای یک مرکز داده آزمایشی به نام نیاز دارند، بنابراین پیشنهاداتی را خواستند. «Bigdaddy» توسط JeffM، یکی از مدیران وب‌سایت پیشنهاد شد. Bigdaddy نام مستعار او است زیرا فرزندان جف از او به این عنوان یاد می کنند. بنابراین تصمیم گرفته شد که دفعه بعد که نامی برای بازخورد مورد نیاز بود از آن استفاده شود.

 

تغییر الگوریتم چه تاثیری بر سئو دارد؟

 

همانطور که قبلاً گفته شد، تغییرات Google ممکن است تغییر کند. برخی ممکن است تأثیر کمی بر وب سایت شما داشته باشند یا هیچ تأثیری نداشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به طور قابل توجهی بر ترافیک کلی جستجوی شما تأثیر بگذارند.

 

 

ممکن است سایت شما قبل از به‌روزرسانی برای یک عبارت جستجوی خاص رتبه‌بندی شده باشد، اما بسته به نوع تنظیم الگوریتم Google ممکن است فوراً تغییر کند. الگوریتم‌های مختلف می‌توانند تأثیرات متفاوتی بر سئو داشته باشند، بنابراین حفظ کل استراتژی‌تان و استفاده از بهترین شیوه‌های سئو می‌تواند به شما کمک کند تا از تغییرات آتی جلوتر بمانید.

 

ساده و سرراست، گوگل به بهترین شیوه های SEO عالی پاداش می دهد. اگر می‌خواهید بازی سئوی خود را بهبود ببخشید، توصیه‌های کلیدی برای برنامه‌ریزی برای تنظیمات الگوریتم آینده را در پایان این پست اضافه می‌کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید رپورتاژ آگهی

رله پیلز

روتاری انکودر

آموزش تصويري چسباندن زيرنويس

رپورتاژ رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح