کد خبر : 182635
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:52

کشاورزان لرستانی دیگر برای کاشت برنج هیچ محدودیتی نخواهند داشت

کشاورزان لرستانی دیگر برای کاشت برنج هیچ محدودیتی نخواهند داشت

ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان لرستانی دیگر برای کاشت برنج هیچ محدودیتی نخواهند داشت. مرتضی محمودوند امروز ۲۵ بهمن‌ماه، با بیان اینکه با مساعدت و همکاری وزیر نفت که انصافاً تلاش کردند، موفق شدیم دو مجوز را برای اولین بار در لرستان بگیریم، اظهار کرد: مجوز خوراک پتروشیمی و

کشاورزان لرستانی دیگر برای کاشت برنج هیچ محدودیتی نخواهند داشت

ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان لرستانی دیگر برای کاشت برنج هیچ محدودیتی نخواهند داشت.

مرتضی محمودوند امروز ۲۵ بهمن‌ماه، با بیان اینکه با مساعدت و همکاری وزیر نفت که انصافاً تلاش کردند، موفق شدیم دو مجوز را برای اولین بار در لرستان بگیریم، اظهار کرد: مجوز خوراک پتروشیمی و مجوز خوراک پالایشگاه در بالاترین حجم و سطح، از دستاوردهای این خادم ملت، به‌عنوان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این دو خبر در حوزه صنعت، یک خبر خوب هم برای کشاورزان دارم، تصریح کرد: در کمیسیون تلفیق هم موفق به رفع ممنوعیت کشت برنج در لرستان شدیم و کشاورزان لرستانی دیگر برای کاشت برنج هیچ محدودیتی نخواهند داشت.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با بیان این مطلب که ۴۰ روز از ساعت ۶ صبح تا ۲ بامداد در کمیسیون تلفیق تلاش کردیم تا در حق مردم لرستان اجحاف نشود، افزود: خدا را شاکرم که در این جایگاه توانستم تأثیرگذار باشم و کارهای متعدد دیگری از قبیل افزایش چشمگیر بودجه، بحث سدها، علی‌الخصوص سد بختیاری و … انجام دهم که همه این دستاوردها را حاصل حضور این سرباز مردم در کمیسیون تلفیق و کمیته‌های تأثیرگذار مجلس می‌دانم.

محمودوند ادامه داد: با سرمایه‌گذارانی برای هر دو پروژه خوراک پتروشیمی و خوراک پالایشگاه رایزنی کرده‌ایم و با همت استاندار، مدیران اجرایی استان، نهادهای امنیتی، نظامی و همه مردم لرستان قطعاً در آینده‌ای نزدیک این دو طرح بزرگ اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید رپورتاژ آگهی

رله پیلز

روتاری انکودر

آموزش تصويري چسباندن زيرنويس

رپورتاژ رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح