کد خبر : 208276
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 18:13

طراحی جلویی Realme GT5 Pro رسما تایید شد

طراحی جلویی Realme GT5 Pro رسما تایید شد

به گزارش نیوز گپ و به نقل از گسمارنا اولین گوشی پرچمدار مناسب ریلمی در سال‌های اخیر در ۷ دسامبر عرضه می‌شود و این شرکت اخیراً تیزرهای تند منتشر می‌کند. پس از افشای برخی جزئیات در مورد قابلیت های دوربین تله فوتو و لیست TENAA که طراحی پشتی را به همراه برخی مشخصات فاش می کند،

Realme GT5 Pro frontal design officially confirmed

به گزارش نیوز گپ و به نقل از گسمارنا اولین گوشی پرچمدار مناسب ریلمی در سال‌های اخیر در ۷ دسامبر عرضه می‌شود و این شرکت اخیراً تیزرهای تند منتشر می‌کند. پس از افشای برخی جزئیات در مورد قابلیت های دوربین تله فوتو و لیست TENAA که طراحی پشتی را به همراه برخی مشخصات فاش می کند، اکنون دید واضح تری از جلو داریم.

طراحی جلویی Realme GT5 Pro رسما تایید شد
مدیر ارشد بازاریابی این شرکت تصویری را در Weibo به اشتراک گذاشت که Realme GT5 Pro را از جلو و درست در کنار دستگاهی ناشناس نشان می دهد. هدف نشان دادن نازک بودن حاشیه ها و گوشه های کمی گردتر در مقایسه با دستگاه اسرارآمیز است.

این پست به جزئیات نمی‌پردازد، اما از فاش‌های قبلی، می‌دانیم که صفحه‌نمایش OLED 6.78 اینچی از نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند و از وضوح ۱۲۲۰p پشتیبانی می‌کند. همچنین از تصاویر TENAA و تیزر امروزی مشخص است که پنل به طرفین خمیده است. انحنای نسبتاً ظریفی به نظر می رسد، اما تشخیص آن از روی عکس سخت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید رپورتاژ آگهی

رله پیلز

روتاری انکودر

آموزش تصويري چسباندن زيرنويس

رپورتاژ رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح