کد خبر : 208278
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 15:15

Fairphone 5 امتیاز تعمیر پذیری ۱۰/۱۰ را از iFixit دریافت کرد

Fairphone 5 امتیاز تعمیر پذیری ۱۰/۱۰ را از iFixit دریافت کرد

به گزارش نیوز گپ و به نقل از گسمارنا محصولات Fairphone برای ماندگاری و با در نظر گرفتن قابلیت تعمیر ساخته شده اند. Fairphone 5 که در ماه سپتامبر عرضه شد، مطابق با iFixit همه جعبه‌های مناسب را نشان می‌دهد که این گوشی پایدار را با سرعت پایین‌تر از بین برد و امتیاز تعمیرپذیری ۱۰/۱۰ را

Fairphone 5 gets 10/10 repairability rating from iFixit

به گزارش نیوز گپ و به نقل از گسمارنا محصولات Fairphone برای ماندگاری و با در نظر گرفتن قابلیت تعمیر ساخته شده اند. Fairphone 5 که در ماه سپتامبر عرضه شد، مطابق با iFixit همه جعبه‌های مناسب را نشان می‌دهد که این گوشی پایدار را با سرعت پایین‌تر از بین برد و امتیاز تعمیرپذیری ۱۰/۱۰ را به آن داد.

Fairphone 5 امتیاز تعمیر پذیری ۱۰/۱۰ را از iFixit دریافت کرد
Fairphone 5 بسیار آسان برای باز کردن بدون نیاز به گرم کردن قسمت پشتی یا تلاش برای جدا کردن عناصر شیشه ای است – فقط درپوش ها را جدا کرده و آماده تعویض باتری هستید. علیرغم قاب پشتی قابل جابجایی، Fairphone 5 همچنان دارای رتبه حفاظتی IP55 در برابر نفوذ گرد و غبار و جت های آب است.

عمیق‌تر شدن، طراحی قابل تعمیر Fairphone 5 را با ماژول‌های اتصال آسان، حسگرهای دوربین قابل تعویض جداگانه، و کابل‌ها و برچسب‌های اجزای علامت‌گذاری‌شده برای کمک به راهنمایی کاربران در حین تعمیر نشان می‌دهد.

Fairphone 5 امتیاز تعمیر پذیری ۱۰/۱۰ را از iFixit دریافت کرد
می‌توانید ادامه دهید و خرابی کسل‌کننده تیم iFixit را در اینجا بررسی کنید. همچنین می‌توانید به بررسی دقیق Fairphone 5 ما مراجعه کنید، جایی که ما گوشی را در مراحل تست امضای خود قرار می‌دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید رپورتاژ آگهی

رله پیلز

روتاری انکودر

آموزش تصويري چسباندن زيرنويس

رپورتاژ رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح