کد خبر : 171095
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 21:03

سربازان خراسان ‌جنوبی برای ورود به بازار کار ICT، آموزش تخصصی می‌بینند

سربازان خراسان ‌جنوبی برای ورود به بازار کار ICT، آموزش تخصصی می‌بینند

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۱۱۲۶ نفر ساعت آموزش، در دو دوره مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای نظامی استان، در حوزه‌های تخصصی فناوری اطلاعات برگزار شده است. مصطفی بهی، امروز یکشنبه ۳ اسفند در جلسه کارگروه مهارت آموزی کارکنان وظیفه استان، اظهار کرد: تا کنون در چند کارگاه آموزشی با

سربازان خراسان ‌جنوبی برای ورود به بازار کار ICT، آموزش تخصصی می‌بینند

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۱۱۲۶ نفر ساعت آموزش، در دو دوره مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای نظامی استان، در حوزه‌های تخصصی فناوری اطلاعات برگزار شده است.

مصطفی بهی، امروز یکشنبه ۳ اسفند در جلسه کارگروه مهارت آموزی کارکنان وظیفه استان، اظهار کرد: تا کنون در چند کارگاه آموزشی با همکاری یگان های نظامی و انتظامی استان، ۱۱۲۶ نفر ساعت آموزش برای کارکنان وظیفه ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، بهی ضمن اشاره به تفاهم نامه منعقد شده مابین دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات و ستاد مشترک نیروهای مسلح مبنی بر ارائه دوره های آموزشی ویژه کارکنان وظیفه، گفت: با هدف افزایش بهره وری نیروهای وظیفه در دوره سربازی و کسب آموزش‌های تخصصی برای ورود به بازار کار بعد از اتمام این دوره، تدبیری اندیشیده شده است که دستگاه‌های مختلف آموزش‌های کاربردی برای سربازان رائه دهند که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز از طریق دانشکده پست و مخابرات، اقدام به این کار کرده است.

وی تصریح کرد: با هدف برگزاری دوره‌های تخصصی و کاربردی ICT برای سربازان و توانمندسازی نیروهای مسلح، تلاش شد مربیان از بین کارکنان پایور نیروهای مسلح که مایل به تدریس بوده و دارای تحصیلات عالیه هستند گزینش شوند که تاکنون در استان خراسان جنوبی، از طریق آزمون‌های تخصصی ۱۰ نفر شناسایی شدند و با گذراندن دوره‌های آموزشی ICT، موفق به کسب گواهینامه مربیگری شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی افزود: توسط مربیان نظامی آموزش دیده، تاکنون دو دوره تجارت الکترونیک و امنیت اطلاعات، با مجموع ۱۱۲۶ نفر ساعت آموزش برگزار و ۴۱ نفر از نیروهای وظیفه یگان های نظامی و انتظامی استان در این دوره ها آموزش دیده اند و در حال حاضر نیز دوره ارز دیجیتال برای کارکنان وظیفه سپاه استان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: به سربازانی که در این دوره‌های آموزش دیده‌اند و موفق به نمره قبولی در آزمون نهایی شده‌اند گواهینامه‌های معتبری داده می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی با اشاره به اهمیت بالای حوزه فناوری اطلاعات و تاثیر آن در کسب و کارهای نو، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده توسط دانشکده پست و مخابرات، تلاش شده است دوره‌های ارائه شده منطبق بر نیازهای بخش خصوصی حوزه ICT باشد، بگونه‌ای که بتواند زمینه ساز اشتغال سربازان آموزش دیده در دوره بعد از خدمت باشد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید رپورتاژ آگهی

رله پیلز

روتاری انکودر

آموزش تصويري چسباندن زيرنويس

رپورتاژ رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح