کد خبر : 179752
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 18:09

حمایت از کارآفرینان خلاق در طرح «مَنش»

حمایت از کارآفرینان خلاق در طرح «مَنش»

ایسنا/قزوین معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه طرح منش همزمان در ۱۳ استان اجرا می‌شود؛ گفت: در طرح مرکز نوآوری و شکوفایی «مَنش» ضمن کمک به شکوفایی استعدادها، از ایده‌ها و کارآفرینان خلاق حمایت خواهد شد. علی لطفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در طرح مرکز نوآوری و

حمایت از کارآفرینان خلاق در طرح «مَنش»

ایسنا/قزوین معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه طرح منش همزمان در ۱۳ استان اجرا می‌شود؛ گفت: در طرح مرکز نوآوری و شکوفایی «مَنش» ضمن کمک به شکوفایی استعدادها، از ایده‌ها و کارآفرینان خلاق حمایت خواهد شد.

علی لطفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در طرح مرکز نوآوری و شکوفایی «مَنش» ضمن کمک به شکوفایی استعدادها، از ایده‌ها و کارآفرینان خلاق حمایت خواهد شد.

وی با اشاره به تجربه همکاری مشترک با جهاددانشگاهی عنوان کرد: در طرح «سرباز مهارت» همکاری موفقی با جهاد داشتیم و امیدواریم با توجه به تجربه موفق جهاد دانشگاهی در حمایت از استارت‌آپ‌ها، شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بابیان اینکه طرح «مَنش» در اداره کل ورزش و جوانان ۱۳ استان و با همکاری جهاد دانشگاهی انجام می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم طی تعامل با جهاد دانشگاهی بتوانیم از ایده‌های دانش‌بنیان جوانان حمایت و آنان را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در طرح «مَنش» ظرفیت خبرگزاری برنا برای اطلاع‌رسانی و فراخوان برای جوانان در اختیار جهاددانشگاهی خواهد بود و امیدواریم با این تعامل و همکاری مشترک اقدامی مفید برای جوانان استان قزوین داشته باشیم.

لطفی بابیان اینکه به طرح «مَنش» خوش‌بین است، عنوان کرد: جذب تعداد افراد به نحوه فراخوان، اطلاع‌رسانی، شناخت از جوانان بستگی دارد، البته در «مَنش» جوانانی که به جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و طرح و ایده دارند می‌توانند مشمول این طرح شوند؛ همچنین از تشکیل تیم در دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری حمایت خواهیم کرد.

وی متذکر شد: اداره کل ورزش و جوانان تلاش دارد تا فضای مناسبی را در اختیار جهاد دانشگاهی و این تیم‌ها قرار دهد همچنین جلسه‌ای با مدیرکل ورزش و جوانان برگزار خواهیم کرد تا از ظرفیت‌های موجود در سطح استان استفاده کنیم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اشاره کرد: دستورالعمل طرح «مَنش» تدوین شده است و بر اساس آن گام‌به‌گام پیش خواهیم رفت، ولی طی صحبت با مدیریت جهاددانشگاهی قزوین متوجه شدم این طرح تداوم خواهد داشت و ماندگاری این تیم‌ها بعد از حمایت و سپردن به سرمایه‌گذار ادامه دارد.

لطفی در پایان با تأکید بر تلاش جهت حمایت حداکثری اظهار کرد: بودجه‌ای که وزارت ورزش برای این مرحله اختصاص داده ۴۵۰ میلیون تومان است و در این طرح بیشتر به کیفیت توجه خواهیم داشت تا جوانان کسب‌وکارهای پایدار را راه‌اندازی کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید رپورتاژ آگهی

رله پیلز

روتاری انکودر

آموزش تصويري چسباندن زيرنويس

رپورتاژ رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح