کد خبر : 105782
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 1:53

روسیه: آزمایش بخش‌های مهم سامانه اس-۵۰۰ رو به تکمیل است

روسیه: آزمایش بخش‌های مهم سامانه اس-۵۰۰ رو به تکمیل است

یک مقام ارشد صنایع تسلیحات سازی روسیه اعلام کرد، آزمایش‌های مربوط به برخی عناصر نسل بعدی سامانه‌های دفاع موشکی این کشور معروف به سامانه اس-۵۰۰ از جمله قسمت پرتابگر آن در دست تکمیل است. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر دولبنکوف، مدیرکل دفتر طراحی ساخت ماشین آلات ویژه در شرکت تسلیحات سازی

روسیه: آزمایش بخش‌های مهم سامانه اس-۵۰۰ رو به تکمیل است

یک مقام ارشد صنایع تسلیحات سازی روسیه اعلام کرد، آزمایش‌های مربوط به برخی عناصر نسل بعدی سامانه‌های دفاع موشکی این کشور معروف به سامانه اس-۵۰۰ از جمله قسمت پرتابگر آن در دست تکمیل است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر دولبنکوف، مدیرکل دفتر طراحی ساخت ماشین آلات ویژه در شرکت تسلیحات سازی “آلماز-آنتی” روسیه گفت، تست بخش‌هایی از سامانه اس-۵۰۰ از جمله بخش پرتابگر آن رو به تکمیل است.

او در مصاحبه‌ای با مجله Russian Defense عنوان کرد: کارشناسان شرکت ما با در نظر گرفتن نفع و تسهیل کار نظامیان حوزه نیروی هوایی و دفاع موشکی، واحدهای مربوط به سیستم دفاع موشکی متحرک نسل بعدی موسوم به Triumfator-M را به وجود آورده‌اند. این بخش‌ها شامل پرتابگر، قطعات مربوط به یک مکان یاب چندمنظوره و یک مکان یاب دفاع موشکی، یک شاسی مجهز برای پست فرماندهی و واحدهای انتقال یک سیستم رادار هشدار اولیه می‌شوند که توسعه یافته‌اند و آزمایش‌های آنها رو به تکمیل است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید رپورتاژ آگهی

رله پیلز

روتاری انکودر

آموزش تصويري چسباندن زيرنويس

تولید فیلم استرچ

رپورتاژ رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح