کد خبر : 155004
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 21:05

با اهدای کتاب، دانایی را به یکدیگر هدیه خواهیم‌ کرد

با اهدای کتاب، دانایی را به یکدیگر هدیه خواهیم‌ کرد

ایسنا/زنجان کارشناس تامین منابع امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: با اهدای کتاب، افراد بیشتری می‌توانند از یک ‌کتاب بهره‌مند شوند. حسین رحمانی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اهدای کتاب و بیان اینکه طرح اهدای کتاب در استان زنجان برای اولین‌بار از سال گذشته شروع شده ‌است، اظهار کرد: سنت اهدای کتاب از سال گذشته در

با اهدای کتاب، دانایی را به یکدیگر هدیه خواهیم‌ کرد

ایسنا/زنجان کارشناس تامین منابع امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: با اهدای کتاب، افراد بیشتری می‌توانند از یک ‌کتاب بهره‌مند شوند.

حسین رحمانی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اهدای کتاب و بیان اینکه طرح اهدای کتاب در استان زنجان برای اولین‌بار از سال گذشته شروع شده ‌است، اظهار کرد: سنت اهدای کتاب از سال گذشته در استان آغاز شده تا مردم در راستای آن بتوانند کتاب‌های مازاد و بدون استفاده خود را اهدا کنند که این سنت، سال به سال در این منطقه بیشتر شده و با استقبال مردم روبه‌رو شده‌ است.

وی افزود: اهدای کتاب، اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده ‌شده توسط مردم است و به واسطه آن، افراد بیشتری می‌توانند از یک کتاب استفاده کرده و بخوانند.

این مسئول با اشاره به اینکه اهدای کتاب یک سنت نهادینه شده در استان است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته با برگزاری جشنواره‌های مختلف و انتشار فراخوان مردم استان کتاب‌های خود را اهدا می‌کردند ولی در این سال‌ها بدون برگزاری جشنواره‌ها و مردم در زمان‌های دیگر نیز کتاب‌های خود را به کتابخانه‌ها اهدا می‌کردند و علاوه بر مردم استان سازمان‌ها، ادارات و برخی از ناشران و کتاب‌فروشی‌های استان نیز به اهدای کتاب پرداخته‌اند.

رحمانی‌زاده با بیان اینکه تعداد کتب اهدایی در شش ماهه اول امسال ۲۱ هزار و ۶۷۵ نسخه بوده ‌است، ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون با توجه به اینکه گردش کتاب‌ها نیز امکان دارد باعث انتشار شیوع ویروس کرونا شود جشنواره‌ یا فراخوانی در رابطه با این کار منتشر نشده ‌است ولی با این وجود اهدای کتاب در استان زنجان آمار قابل توجهی داشته ‌است، البته کتاب‌های اهدا شده بعد از دریافت، قرنطینه شده و بعد از اتمام قرنطینه در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

کارشناس تامین منابع امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، با بیان اینکه برای اهدای کتاب محدودیتی در رابطه با کتاب‌ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اهدای کتاب باعث می‌شود تا کتاب‌های بیشتری در اختیار افراد و مناطقی که دسترسی کمتری به کتاب‌ها دارند، قرار بگیرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید رپورتاژ آگهی

رله پیلز

روتاری انکودر

آموزش تصويري چسباندن زيرنويس

تولید فیلم استرچ

رپورتاژ رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح