کد خبر : 171133
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 21:07

اعمال قانون بیش از ۵۵۸ هزار خودرو در پی بی ‌توجهی به محدودیت‌های ترددی در گیلان

اعمال قانون بیش از ۵۵۸ هزار خودرو در پی بی ‌توجهی به محدودیت‌های ترددی در گیلان

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از استمرار اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه وسایل نقلیه خبر داد و گفت: ۵۵۸ هزار و ۴۱۸ دستگاه خودرو به علت عدم توجه به محدودیت‌های تردد کرونایی در گیلان اعمال قانون شدند. سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران اقدامات پلیس در اجرای طرح کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی و همچنین برخورد با

اعمال قانون بیش از ۵۵۸ هزار خودرو در پی بی ‌توجهی به محدودیت‌های ترددی در گیلان

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از استمرار اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه وسایل نقلیه خبر داد و گفت: ۵۵۸ هزار و ۴۱۸ دستگاه خودرو به علت عدم توجه به محدودیت‌های تردد کرونایی در گیلان اعمال قانون شدند.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران اقدامات پلیس در اجرای طرح کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی و همچنین برخورد با صنوف متخلف از اول اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از یکم آذرماه سال‌جاری تا کنون را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه در این مدت ماموران نظارت بر اداره اماکن پلیس امنیت عمومی از ۳۸ هزار و ۳۹۳ واحد صنفی در استان بازدید کردند افزود: ماموران با تذکر لسانی به ۷۶ هزار و ۵۹۳ واحد، هزار و ۵۶۴ واحد صنفی متخلف را پلمب و برای ۱۵ هزار و ۸۳۱ واحد صنفی متخلف که شیونامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند نیز اخطار پلمب صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا ۵۲ درصد ابتلا به این بیماری مربوط به دورهمی‌ها است، گفت: پلیس در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی، با نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی منطبق با شیوه‌نامه‎های بهداشتی و انهدام باندهای احتکار و توزیع خارج از شبکه مایحتاج مردم مانند ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ارزاق عمومی در مسیر حفظ امنیت و صیانت از سلامت جامعه گام برداشته است.

این مقام ارشد انتظامی از استمرار اجرای طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد خبر داد و افزود: همکاری و مشارکت مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نقش بسیار مهمی در کاهش تلفات این ویروس منحوس داشته است.

سردار ملکی با اعلام اینکه از ابتدای شروع این طرح و با مشخص شدن شهرهای قرمز، نارنجی و زرد، ۴۱۳۱ دستگاه خودرو متخلف به علت عدم رعایت قوانین وضع شده با جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون شدند، تصریح کرد: ۱۵۴۹۴ دستگاه خودرو متخلف با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۵۳۸ هزار و ۷۹۳ دستگاه خودرو نیز به علت عدم توجه به محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۳ صبح با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در محورهای ورودی و خروجی و همچنین معابر شهری اعمال قانون شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با آن دسته از رانندگانی که به قوانین و تذکرات ماموران انتظامی بی‌توجهی کنند، برخورد می‌کند. بیان کرد: علاوه‌بر تامین امنیت و انتظام بخشی به بیمارستان‌ها و ارائه خدمات انتظامی به شهروندان، بیش از ۱۵ هزار و ۲۷ نفر نیز در قالب اکیپ‌های استقراری، مسئولیت نظارت بر ورود و خروج خودروها به شهرهای دارای محدودیت را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از همکاری بسیار خوب شهروندان با پلیس تقدیر و تشکر کرد و رعایت قوانین و مقررات و عمل به توصیه‌های بهداشتی را گامی مهم در کنترل بیماری کرونا دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید رپورتاژ آگهی

تولید فیلم استرچ

رپورتاژ رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح